inceleyin

Teknik Destek Uzmanı 25.05.2021 /

Asist BT, müşterilerilerinin iletişim ve veri yönetimi alanlarındaki ihtiyaçlarını en ideal şekilde karşılayacak çözümler sunar. Çözümlerimizle beraber kurduğumuz uzun dönemli ilişkilerin sonucu olarak, müşteri ihtiyaç ve beklentilerine uygun veri yönetimi ve yazılım çözümleri geliştiririz. Firmamız ile ilgili daha detaylı bilgileri ve geliştirmiş olduğumuz ürünlerimizi https://asistbt.com.tr/ adresinden inceleyebilirsiniz.

Asist BT olarak tüm çalışanlarımız için mutlu, motive edici ve üretken çalışacağı bir ortam sağlamaya çalışıyoruz. Yazılım ve Enerji sektöründe faaliyet gösteren Kamu ve Özel sektör projeleri ile ARGE projelerimizde görevlendirilecek İstanbul bölgesinde görevlendirilmek üzere “Teknik Destek Uzmanı” olarak takım arkadaşı aramaktayız. 

Sizlerde ekibimizde yer almak isterseniz ilanımıza başvurularınızı bekliyoruz. Aynı zamanda özgeçmişlerinizi ik@asistbt.com.tr e-mail adresine de iletebilirsiniz.

GENEL NİTELİKLER

Üniversitelerin Bilgisayar Programcılığı bölümlerinden mezun

Veri tabanı ve WEB tabanlı uygulama geliştirme hakkında bilgi sahibi

SQL okuma ve yazma konusunda bilgi sahibi

İleri seviye excel kullanabilen

İleri seviye rapor hazırlama yetkinliğine sahip

WEB servisleri konusunda orta derece bilgi sahibi

IIS uygulama kurulumu ve sunucu yönetimi konusunda fikir sahibi

En az 2 – 3 yıl tecrübe sahibi

Tercihen KVKK, ETK konusunda tecrübeli

Tercihen GSM operatör ürünleri (Toplu Sms Servisleri – Tckn Servisleri – Mobil Pazarlama – Dijital Promosyon vb.) ile ilgili çalışmalarda tecrübeli

Tercihen İleti Yönetim Sistemi (İYS) süreçlerinde tecrübeli

Yazılı sözlü iletişimi kuvvetli, problemlere çözüm odaklı bakabilen

Hassas iş takibi ile süreçleri en sağlıklı şekilde yürütebilecek

İŞ TANMI

Müşteri memnuniyeti ilkesine bağlı kalarak, kullanıcıları mevcut süreçler ve alınan aksiyonlar hakkında sürekli bilgilendirmek, talep ve problem çağrılarını çözüm aşamasına kadar takip etmek

Müşterilere yazılı, sözlü, yerinde veya uzaktan bağlantı yoluyla teknik destek sağlamak

Gereken durumlarda problem ve talepleri ilgili destek gruplarına yönlendirmek

Sorumlu olduğu projelerin başvuru adımlarını takip etmek, data girdi-çıktılarını yönetmek ve raporlamak

Sorumlu olduğu projelerin süreçlerinin geliştirilmesi konusunda önerilerde bulunmak

Sorumlu olduğu projelerde müşteri veya satış ekibinden gelen istekleri yönetmek

Bayi performanslarını takip etmek.

Bayilerin ilettikleri problemlere çözüm önerileri sunmak

Bayi geliştirmek için önerilerde bulunmak

Bayi kullanımı konusunda eğitim vermek.

Çözüm üretilemeyen problemlere yönelik gerekli desteği sağlamak

Yapılan işler doğrultusunda ilgili birim ve yöneticilere rapor vermek

* Kişisel Verilerin Korunması Çalışan Adayı Aydınlanma ve Açık Rıza Metinlerine aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz.

Firma bilgisi için tıklayınız