Asist BT, müşterilerilerinin iletişim ve veri yönetimi alanlarındaki ihtiyaçlarını en ideal şekilde karşılayacak çözümler sunar. Çözümlerimizle beraber kurduğumuz uzun dönemli ilişkilerin sonucu olarak, müşteri ihtiyaç ve beklentilerine uygun veri yönetimi ve yazılım çözümleri geliştiririz. Firmamız ile ilgili daha detaylı bilgileri ve geliştirmiş olduğumuz ürünlerimizi https://asistbt.com.tr/ adresinden inceleyebilirsiniz.
Asist BT olarak tüm çalışanlarımız için mutlu, motive edici ve üretken çalışacağı bir ortam sağlamaya çalışıyoruz. Yazılım ve Enerji sektöründe faaliyet gösteren Kamu ve Özel sektör projeleri ile ARGE projelerimizde görevlendirilecek İstanbul bölgesinde görevlendirilmek üzere “Teknik Destek Uzmanı” olarak takım arkadaşı aramaktayız.
Sizlerde ekibimizde yer almak isterseniz ilanımıza başvurularınızı bekliyoruz. Aynı zamanda özgeçmişlerinizi [email protected] e-mail adresine de iletebilirsiniz.
GENEL NİTELİKLER
Üniversitelerin Bilgisayar Programcılığı bölümlerinden mezun
Veri tabanı ve WEB tabanlı uygulama geliştirme hakkında bilgi sahibi
SQL okuma ve yazma konusunda bilgi sahibi
İleri seviye excel kullanabilen
İleri seviye rapor hazırlama yetkinliğine sahip
WEB servisleri konusunda orta derece bilgi sahibi
IIS uygulama kurulumu ve sunucu yönetimi konusunda fikir sahibi
En az 2 – 3 yıl tecrübe sahibi
Tercihen KVKK, ETK konusunda tecrübeli
Tercihen GSM operatör ürünleri (Toplu Sms Servisleri – Tckn Servisleri – Mobil Pazarlama – Dijital Promosyon vb.) ile ilgili çalışmalarda tecrübeli
Tercihen İleti Yönetim Sistemi (İYS) süreçlerinde tecrübeli
Yazılı sözlü iletişimi kuvvetli, problemlere çözüm odaklı bakabilen
Hassas iş takibi ile süreçleri en sağlıklı şekilde yürütebilecek
İŞ TANMI
Müşteri memnuniyeti ilkesine bağlı kalarak, kullanıcıları mevcut süreçler ve alınan aksiyonlar hakkında sürekli bilgilendirmek, talep ve problem çağrılarını çözüm aşamasına kadar takip etmek
Müşterilere yazılı, sözlü, yerinde veya uzaktan bağlantı yoluyla teknik destek sağlamak
Gereken durumlarda problem ve talepleri ilgili destek gruplarına yönlendirmek
Sorumlu olduğu projelerin başvuru adımlarını takip etmek, data girdi-çıktılarını yönetmek ve raporlamak
Sorumlu olduğu projelerin süreçlerinin geliştirilmesi konusunda önerilerde bulunmak
Sorumlu olduğu projelerde müşteri veya satış ekibinden gelen istekleri yönetmek
Bayi performanslarını takip etmek.
Bayilerin ilettikleri problemlere çözüm önerileri sunmak
Bayi geliştirmek için önerilerde bulunmak
Bayi kullanımı konusunda eğitim vermek.
Çözüm üretilemeyen problemlere yönelik gerekli desteği sağlamak
Yapılan işler doğrultusunda ilgili birim ve yöneticilere rapor vermek
* Kişisel Verilerin Korunması Çalışan Adayı Aydınlanma ve Açık Rıza Metinlerine aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz.
Firma bilgisi için tıklayınız.