inceleyin

Bölge Müdürü 05.11.2019 /

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

 

Asist Bilgi Teknolojileri: Müşterilerilerinin iletişim ve veri yönetimi alanlarındaki ihtiyaçlarını en ideal şekilde karşılayacak çözümler sunar. 2004 yılında başladığı bu yolculukta, GSM operatörleri ile kurduğu güçlü işbirlikleri ve artarak devam eden müşteri memnuniyeti sayesinde, Türkiye’deki en büyük oyuncularından biri haline gelmiştir.

Ekibimize Ankara Bölge Müdürü arayışımız mevcuttur. Aranan kriterlere uygun olduğunuzu düşünüyorsanız başvurularınızı bekliyoruz.

         GENEL NİTELİKLER

·         Üniversitelerin lisans derecesinde eğitim veren bölümlerinden mezun

·         Satış ve Pazarlama pozisyonunda en az 5 yıl Deneyimli, tercihen Turkcell, Türk Telekom, Vodafone yada operatör çözüm ortaklarında kurumsal satış tecrübesi olan

·         Ekip yönetimi konusunda en az 2 yıl tecrübeye sahip

·         Tercihen Kurumsal Dijital Pazarlama ürünleri hakkında teknik bilgisi ve satış tecrübesi olan

·         Mevcut ve potansiyel müşteri analizi yapabilecek ve çapraz satış fırsatlarını yönetebilecek

·         Analitik düşünme becerisine sahip, proaktif ve kişisel gelişimine önem veren

·         Müzakere ve iletişim yeteneği kuvvetli, ikna kabiliyeti yüksek

·         Ekip çalışmasına uyumlu, sorumluluk sahibi, çalışkan ve üretken

·         MS Office uygulamalarına hâkim

·         Sürücü ehliyeti bulunan, seyahat engeli olmayan

·         Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış

 

          İŞ TANIMI

·         Ankara ve çevre illerde, şirketin belirlemiş olduğu satış ve pazarlama stratejilerine uygun olarak, kendisine bağlı ekibi ve müşteri portföyünü yöneterek gelir ve karlılık hedeflerinin yakalanması

·         Sorumlu olduğu bölge satış ekip/ekiplerinin yönetilmesi

·         Belirlenen bölgelerdeki, Operatör ilişkilerinin yönetilmesi ve güçlendirilerek devamının sağlanması

·         Haftalık ziyaret planı dahilinde potansiyel müşteri ziyaretlerinin gerçekleştirilmesi

·         Müşteri portföyüne planlı ve düzenli ziyaretler yaparak; çapraz satış fırsatlarının yaratılması

·         Asist yazılımlarının ve operatör ürünlerinin satışının ve yönetiminin yapılması

·         Sunum ve teklif hazırlamak, sözleşme süreçlerini takip etmek ve bu konularda ilgili departmanlarla olan süreçlerin yönetilmesi

·         Haftalık Müşteri ve operatör temsilcileriyle gerçekleştirilen görüşmelerin düzenli olarak Satış Müdürüne raporlanması